Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Nyelv

hu
en
sk
de
es
it
fr
srb

Pénznem

Itt jársz: > Kezdőlap >

BRAND

BRAND

 

The Art & Science of Beautiful Hair
Beautiful Hair is our Passion
Education is our Mission


„Szó szerint szép szakma a fodrászat, igazi művészet: egy szép frizura olyan mint egy hajköltemény, egy kreatívan megformázott konty szinte már hajszobrászat…
Küldetésünk olyan minőségi professzionális fodrászkozmetikumokat kifejleszteni és fodrász szakembereink kezébe adni,
melynek segítségével kibontakoztathatják, megvalósíthatják önmagukat, továbbá ezáltal maximálisan hozzájárulhassanak szalonvendégeik önkifejezéséhez,
önmegvalósításához és személyre szabott társadalmi elfogadottságához.”

Imperity® Team

Víziónk, hogy 2022. év végére  már 100 országra bővüljön az Imperity® márka elégedettségi élménye a fodrász szakemberek,

szalonvendégek és otthoni felhasználók körében.

 

 
  • Az Imperity® számokban a cég megalapítása óta

    5 millió eladott termék= több mint 20 millió elégedett, megszépült vendég és fogyasztó.

    10 millió darab professzionális hajfesték= 20 millió ragyogó hajszínű nő

    300.000 liter professzionális hajsampon= 3 millió ápoló kényeztető hajmosás

    5.555.000 kg eladott fodrásztermék= 3.330 személyautó súlya.

    5.000 km= az eladott professzionális hajkozmetikai termékek hossza egymás mellé helyezve= Budapest-Dakar távolság

    400 különböző fodrász termékből álló széles választék= több mint egy évig eltartana, ha minden nap valami új, másik terméket szeretnének kipróbálni.

    Részvétel a világ összes nagy mértékadó szépségipari kiállításán: CosmoProf Bologna, Hongkong, Las Vegas és Beauty World Middle East Dubai.

    Több tízezer fodrász világszerte, már több mint másfél évtizede Imperity közösség, több százezer hajának szépségével, ápoltságával elégedett Imperity szalonvendég évente.

  •  

Imperity a világban 

Az Imperity® közösséget épít. A fodrászok és a szépre vágyó nők nemzetközi, összetartó csapatát. 
A szép haj megszállottjaként  dolgozunk nap mint nap töretlen lendülettel  – érted, értetek!

 


Imperity Professional Milano


100%-ban olasz minőség, fejlesztés és gyártás

100 %-ig magyar márka, magyar tulajdonban

Az olaszok szinte mindent tudnak a szépségről. Kompromisszumok nélkül a legjobbakat a legjobbaktól akartuk és hozzuk el nektek, ezért a szépség és divat fellegvárából - Milano és környékéről - kértünk fel gyártókat partnernek. Professzionális fodrásztermékeink zseniális kutatóik és mérnökeik high-tech laborjaiból származnak, válogatott fodrászokkal karöltve fáradhatatlanul tesztelik az újdonságokat, mielőtt kezünkbe adják őket.   

 

 

„A Pool Service S.r.l. üzem olyan magas minőségű termékeket gyárt az Imperity Professional Milano számára, mint a professzionális Singularity krémhajfesték, a népszerű   kristály szérum és más egyéb bestseller hajkozmetikai készítmények. A termékeket a legmagasabb minőségű nyers alapanyagokból állítjuk elő, ISO tanúsítványt követve. Olaszország egyik legnagyobb hajkozmetikai gyáraként, a Pool Service S.r.l. több 10 millió tubus hajfestéket gyárt évente a legmagasabb minőségi sztenderdek alapján, melyet a fodrászok a világ 90 országában elfogadtak.”

Fabrizio Cattaneo - Tulajdonos, Pool Service Srl.

 

Fenntartható és környezettudatos termékek előállítására törekszünk, hiszen a huszonegyedik században ez az elvárható magatartás. Felelősen választunk partnereket, akik hasonlóan gondolkoznak.

 

„A G&P Cosmetics egy olyan vállalat, melynek legfontosabb filozófiája és küldetése a fenntarthatóság. Büszkék vagyunk arra az útra, amelyet választottunk, szívesen mutatjuk meg mindenkinek hogyan kombináljuk a társadalmi, etikai és környezeti kérdéseket az emberi jogokkal és fogyasztói igényekkel különböző tevékenységeink és elköteleződéseink révén.
Olyan termékeket készítünk, amelyek egyszerre ötvözik a csúcstechnológiát, a magas minőséget és a tiszteletet a környezetünk iránt. Innovatív stratégiák felhasználásával folyamatosan új fejlesztési célokat tűzünk ki magunknak, hogy partnereink igényeit kiszolgálhassuk.
 
Kiváló minőségű alapanyagokat és öko-tanúsítvánnyal rendelkező összetevőket használunk annak érdekében, hogy termékeink a lehető legmagasabb szabványoknak is megfeleljenek.”

Simona Piccinelli - Tulajdonos, G&P Cosmetics Srl.

 

 

 

Honnan érkeznek vevőinkhez a már Magyarországra beszállított



TERMÉKEK?

Belföldi logisztikai partnerként a raktározáshoz és az árukezeléshez is az itthoni legjobbak egyikét, a TransInterTop kft-t /TIT/ választottuk.

TIT – TOP a komplex logisztikai szolgáltatásban:

A 10. legnagyobb árbevételű fuvarozó vállalkozás az országban /2018/

Modern, saját tulajdonú jármű flotta - 155 db járműszerelvényből

20.000 m2 raktárfelület – a legkorszerűbb raktárbázisok egyike Magyarországon

5.000 m2 tömbös és  15.000 m2 állványos magasraktár tárolásra alkalmas alapterület

High-tech tárolótér: Automatizált anyagmozgatás és komissiózás

Online készlet nyomon követhetőség: környezetbarát, papírmentes, digitális dokumentáció, vonalkódos árukezelés, ERP rendszer

 

Irodánk Magyarország lüktető fővárosában, Budapest Dél-budai kapujában, az M1M7 autópályák és az M4-es metro modern környezetében található






 


Miért az Imperity® ? 

Miért szeretnek a fodrászok Imperity® termékekkel dolgozni a szalonjukban?

mert nemcsak ők, hanem a vendégeik is elégedettek  az Imperity® prémium minőségével

mert egy szalon megnyitásához minden anyagot megtalálnak a választékunkban

mert termékeink a legkorszerűbb receptúrákkal, értékes hatóanyagokkal készülnek

mert folyamatosan fejlesztünk új termékeket

mert az affiliate program keretében cégünk támogatja őket

mert folyamatos kereskedelmi aktivitások, továbbképzési lehetőségek várják őket

 

 

Miért választják a vásárlók az Imperity® -t?

mert prémium minőségű termékeink elősegítik, hogy hajuk szép és egészséges legyen

mert professzionális fodrásztermékeket vásárolhatnak

mert kedvező áron juthatnak hozzá a termékekhez

 

 

Miért éri meg Imperity® partnerkereskedőnek lenni?

mert az Imperity termékek keresettek, köszönhetően a magas minőségüknek és kedvező áruknak

mert az Imperity Professional Milano céggel kedvező feltételekkel lehet együttműködni

mert egyre nő az Imperity fodrászok tábora, akiket ki tudnak szolgálni

Víziónk, hogy 2022. év végére  már 100 országra bővüljön az Imperity® márka elégedettségi élménye a fodrász szakemberek, szalonvendégek és otthoni felhasználók körében.

Az Imperity® márka több országban keresi jelenleg is aktívan leendő üzleti partnereit, célja, hogy az Imperity® márkával tovább színesítse a professzionális fodrászkozmetikumok minőségi palettáját a fodrászok előnyére és a lakossági  hajápolás területén.


Be our distributor! - Várjuk a potenciális cégek érdeklődését: webshop@imperity.it

 





Bio/organikus és natur összetevők az Imperity termékekben

Az Imperity Professional Milano kft.-nél kiemelten törekszünk arra, hogy a receptúráinkban felhasznált növényi hatóanyagok válogatott, magas minőségűek legyenek.

A növényi hatóanyagok lehetnek natur (=természetes) és bio (=öko=organikus) minősítésűek.

Ez azt jelenti, hogy az utóbbiakat permetszer- és vegyszermentes termesztéssel, legszigorúbb előírások szerint termesztik. Tehát a biokozmetikum egy szigorúbb minősítés, amellett, hogy natúr, még a növényi alapanyagok minőségére is ad egy még szigorúbb feltételt.

Az Imperity Professional Milano kft. termékeiben a bio minősítésű összetevőket *-gal jelöljük a termékek hátcimkéjén, a webshopban és a marketingkommunikációs anyagokban.
A *-gal jelölt termékek összetevőket minősítő intézeteket is feltüntetjük ugyanitt, pl.: COSMOS, ECOCERT.

Cruelty free – Szépüljünk állatkínzás és állatkísérletek nélkül! (Beauty without cruelty)

Az állatjogi mozgalomban a kegyetlenség-mentesség (=cruelty free) olyan termékek vagy tevékenységek címkéje, amely azt tanúsítja, hogy sem a termék előállítása, sem a késztermék tesztelése során egyáltalán nem alkalmaznak állatkísérletet, ezáltal nem okoznak állatoknak fájdalmat, pláne nem ölik meg őket.

Az Imperity Professional Milano kft. által gyártott egyetlen fodrászkozmetikai terméket sem tesztelték állatokon, még ha nem is rendelkezünk hivatalos minősítéssel. Nem engedhetjük meg maguknak a drága nemzetközi tanúsítványokat - mert minden költség beépül a termék árába – mi pedig szeretnénk cégünk termékeit minél szélesebb felhasználó réteg számára elérhető áron kínálni.

Valószínűleg most az a kérdés merül fel minden olvasó fejében, hogy akkor miért is vagyunk ennyire biztosak abban, hogy az általunk kínált termékek egytől-egyig állatkísérlet mentesek?
A válasz: az Európai Unió 2004-ben betiltotta a kozmetikai termékek állatokon való tesztelését - a fogyasztók, az állatvédő szervezetek és számos vállalat évtizedes kampánya után. 2009-ben a kozmetikai összetevők tesztelését is megtiltotta, végül 2013-ban pedig betiltotta az állatokon tesztelt kozmetikumok értékesítését is. Az Európai Unió szemlélete vált követendő példává a világ országainak szabályozásában e tekintetben.

Mivel az Európai Unió a termékek csomagolásán nem engedi feltüntetni a cruelty free emblémát, ezért cégünk a webshopban, a termékeknél és egyéb marketing anyagokban ad erről tájékoztatást a felhasználóknak.

Mivel az Imperity Professional Milano kft. magyar cég, a termékeit az Európai Unióban gyártja, az összes terméke tehát állatkísérletektől mentes: cruelty-free, ráadásul nem értékesítünk olyan országba sem, ahol kötelező lenne a kozmetikumok állatkísérlete. Vásárolj ezért Imperity termékeket, hogy biztos lehess a döntésedben!

Az Imperity termékek szerepelnek a fodraszinfo.com cruelty free témában publikált cikkében:
https://fodraszinfo.com/cruelty-free-vegan-termek-mi-a-kulonbseg/

Megtiszteltetés, hogy cégünk szerepel az alábbi cruelty-free minősített listában is, az "I"-betűnél keressétek:

https://crueltyfree.hu/cruelty-free-lista/#I

 

 

Vegán fodrászkozmetikumok – növényi alapú termékek

Vegánnak lenni több mint vagány?

A vegán kozmetikum nem tartalmaz állati eredetű összetevőket

A vegán étrend az, amely nem tartalmaz állati termékeket.

A vegán életmódú ember gyakran nemcsak vegán étrendet követ, hanem a vegán filozófiát élete egyéb területein is alkalmazza: például az öltözködésben nem használ állati szőrt, bőrt, tollat, gyapjút, szórakozás területén bojkottálja a cirkuszt, állatkertet, viadalokat stb.

A vegán életmód tehát egy nagyon tudatos döntés és gondolkodási forma, nem csupán az étkezési szokásainkra irányul, hanem etikai döntésként jelenik meg az életben – azok, akik igazán szigorúan követik ezt az életmódot, akkor is az állatok és a környezet védelmét tartják szem előtt, ha szépségápolásról van szó, akkor olyan kozmetikumokat választanak, amelyek nem tartalmaznak állati eredetű összetevőket vagy vitatott alapanyagokat.

Az Imperity Professional Milano kft. a vegán termékeit „Veganlife” emblémával ábrázolja, mely megjelenik a termékek csomagolásán, a webshopban és a marketingkommunikációs anyagokban is.

Folyamatosan újítjuk meg receptúráinkat, törekszünk az irányban fejleszteni, hogy a közeljövőben már kizárólag növényi összetevőkből készítsük hajkozmetikumainkat.

Tény, hogy az állati eredetű összetevők néhány termékünkben még megtalálhatók – mint pl.: bio méz, vagy fehér gyöngy kivonat, stb., azonban ezen összetevők kinyerése érdekében sem kellett egyetlen kisállatnak sem elpusztulnia.

Keresés